Гарантії

На все використовується для пристрою сонячної електростанції обладнання, прилади, комплектуючі елементи і витратні матеріали компанія Green System надає певні гарантійні зобов'язання. Гарантія також дається на виконані роботи по монтажу конструкцій та обладнання за умови замовлення будівництва СЕС під ключ.

Ми виконуємо регулярне технічне, гарантійне і післягарантійне обслуговування не тільки зведених нами сонячних електростанцій, а й обладнання СЕС, в будівництві яких компанія Green System участі не брала.

Висока якість і оперативність роботи нашого сервісного підрозділу забезпечується наступним:

  • Кожен об'єкт (сонячна електростанція) внесений до бази даних (схема і фото СЕС, паспорта встановленого обладнання, перелік матеріалів). Це стосується, як побудованих компанією Green System або забезпечених нашим обладнанням станцій, так і прийнятих на сервісне обслуговування сторонніх об'єктів.
  • На складі компанії є досить велика номенклатура обладнання і матеріалів, щоб в максимально короткі терміни вирішувати завдання по заміні в разі виникнення гарантійних зобов'язань. Як правило, на це йде не більше 24 годин (в робочі дні тижня).
  • Оскільки ми використовуємо обладнання, прилади, конструктивні та витратні матеріали, які пройшли суворий відбір за якістю, то зараз гарантійних випадків відмови обладнання з вини виробника практично немає. На весь обсяг використовуваних нами комплектуючих сонячних електростанцій середній відсоток мають заводський дефект не перевищує 0,4%.

Гарантійні зобов'язання, обмін або повернення товару

Компанія Green System по відношенню до своїх клієнтів не тільки керується нормами і вимогами чинного законодавства, а й у багатьох випадках істотно спрощує більшість офіційних, формальних умов. Наприклад, ми скоротили терміни виконання ремонтних робіт, як за гарантійними зобов'язаннями, так і по сервісному обслуговуванню.

Що стосується обміну і повернення купленого устаткування та іншої продукції, адміністрація Green System повністю дотримується «Закону про захист прав споживача». Куплений у нас товар можна поміняти або повернути протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дня продажу. При цьому слід розуміти, що поверненню підлягає товар, не був у користуванні, не має слідів користування і будь-яких пошкоджень. Тобто приймається назад виключно новий товар, в первісному вигляді (який був при продажу).

Він повинен відповідати наступним вимогам:

  • Збережена повна комплектність.
  • Упаковка повинна бути цілою, з усіма заводськими компонентами.
  • Ярлики та маркування оригінальна заводська.
  • Пломби і програмне забезпечення не порушено, без слідів втручання.

У разі непрацездатності товару, обмін або повернення здійснюється тільки при пред'явленні акта-укладення, в якому зазначено, що покупець не порушував вимог виробника щодо його експлуатації. Такий висновок може дати авторизований компанією-виробником сервісний центр.

Всі питання, які у вас виникають, ви можете вирішити зателефонувавши безпосередньо в сервісний відділ GREEN SYSTEM +38 (067) 61 20 309.

Гарантійний ремонт

Компанія Green System працює з продукцією виробників, відомих в цьому сегменті світового ринку. Додатково кожна партія товару, що приходить на наш склад, проходить контроль якості. Ми впевнені, що покупка, зроблена у нас, буде радувати вас довгі роки своєї безпроблемною роботою.

Залежно від компанії-виробника і конструктивних особливостей Green System пропонує на групи товарів і послуг наступні терміни гарантії:

  • Сонячні батареї або ФЕМ (фотоелектричні модулі) - від 10 до 25 років.
  • Інвертори - 5-10 років.
  • Система кріплення ФЕМ - 10 років.
  • Монтажні роботи - 5 років.
Право на гарантійне обслуговування (виконується безкоштовно!) Дає заповнений належним чином гарантійний талон. Цей документ може пропонуватися, як безпосередньо виробником товару, так і торговельною організацією. Для сонячної станції, є акт введення в експлуатацію, який і явища гарантійним документів який показує з якої дати обчислюються гарантійні зобов'язання В даному випадку - це компанія Green System. Виріб, що вийшов з ладу з вини виробника в гарантійний період, в разі неможливості ремонту в фірмовому сервісному центрі, підлягає обміну на аналогічний товар.

Ремонт по гарантії не проводиться в наступних випадках:

  • Гарантійні пломби на виробі пошкоджені або відсутні.
  • Виявлено механічні або інші види пошкоджень, що з'явилися через навмисних або випадкових дій покупця (третіх осіб).
  • Виріб розкривалося, ремонтувалося, піддавалося ніяким змінам в неавторизованих ремонтної майстерні або його власником.
  • Гарантійний талон не заповнено або заповнено неправильно.
  • Серійний номер відсутній або не може бути ідентифікований.

Несправності, на які не поширюється гарантія:

  • Вичерпаний ресурс вироби або воно перестало працювати внаслідок природного зносу.
  • Є пошкодження, завдані самим покупцем.
  • Причина пошкодження - стихійне лихо (природний катаклізм).
  • Поломка через недотримання правил експлуатації виробу.
  • Виріб використовувався не за призначенням або було підключено до системи, не сумісної з даною моделлю.

У гарантійному талоні має бути зазначено:

  • Найменування моделі.
  • Заводський номер.
  • Дата продажу.
  • Термін гарантії.

Також на цьому документі перераховані контактні дані всіх авторизованих сервісних центрів.

Оформити гарантійне та сервісне обслуговування вашої сонячної електростанції просто. Слід заповнити заявку та надіслати її нам. Більш детальну консультацію ви можете отримати у менеджера компанії Green System.

Готові обговорити власні цілі та отримати пропозицію фахівців?

Залиште заявку і наш менеджер зв’яжеться з вами